Skip to main content

Як чат-боти в месенджерах полегшують життя: все про можливості віртуальних помічників для людей та бізнесу

Post date Post count 470
Поділитись

Розповідаємо, навіщо потрібні чат-боти та як з їх допомогою зручно здійснювати будь-які оплати онлайн через телефон

Погодьтеся, більшість із нас вже не уявляють свого життя без цілодобової можливості спілкування, яку забезпечують нам інтернет і різноманітні месенджери. Особливо відчувається це зараз, у часи сильних обмежень через коронавірус.

Ще років 20 тому ми раділи простенькій програмі миттєвих повідомлень ICQ на комп’ютері. Так-так, пам’ятаєте, та сама «аська», про яку навіть популярний польський письменник Януш Леон Вишневський написав сльозливий роман «Самотність у мережі»?

А зараз – зазирніть у свій смартфон: там і WhatsApp, і Telegram, і Viber, і Skype, а ще на додачу і Facebook Messenger. І щохвилини з кожного – повідомлення. То «як справи?» від друзів, то нові фоточки, то привітання з усіма на світі святами (тільки дивуєшся, скільки ж їх протягом року!), то питання від колег, то зауваження від вчительки щодо поведінки дитини у школі. Навіть представники старшого покоління, наші бабусі і дідусі, вже навчилися опановувати той чи інший месенджер, щоб іти в ногу з часом і виглядати сучасно.

Від спілкування — до сервісу

Але технології розвиваються не просто швидко, а настільки стрімко, що й оком не встигаєш кліпнути. І ось уже месенджери перетворилися із засобів спілкування, на незамінних помічників для компаній і для ведення бізнесу – і все завдяки появі в них чат-ботів.

Чат-боти у Viber, Telegram та інших програмах дозволили оперативно вирішувати всілякі питання споживачів, залагоджувати проблеми, економити час, який людина раніше повинна була витрачати на довгий особистий візит. А до того ще й продавати товари чи послуги та залучати нових клієнтів. І найприємніше – виграють від цього абсолютно усі.

Viber-бот iPay.ua – швидкі онлайн-оплати

Сервіс iPay.ua не пасе задніх і у 2021 році запустив власний чат-бот у Viber. За короткі строки до нього приєдналося майже 67 тисяч користувачів.

Персональний бот-помічник дозволяє людям здійснювати онлайн-платежі прямо у Viber. Тож якщо ви навіть десь у лісі, збираючи гриби, згадали, що не оплатили комуналку, а термін вже ось-ось сплине – не нервуйте аж занадто. Наш бот вас обов’язково виручить. Головне, знайдіть галявину, де телефон впіймає інтернет, це зараз точно не важко.

Що ще можна робити у Viber-бот iPay.ua:

  • поповнювати мобільний;
  • платити за інтернет і телебачення;
  • шукати послуги за назвою або кодом ЄДРПОУ організації та здійснювати будь-яку оплату за реквізитами.

Реєструйтесь в особистому кабінеті на iPay.ua – з ним проведення платежів через Viber-бот відбувається миттєво і «безболісно». Адже можна створювати потрібні шаблони, використовувати їх та не вводити при кожній потребі різні додаткові дані. Крім того, в особистому кабінеті зберігаються абсолютно всі квитанції про оплати, та можна використовувати картки з віртуального гаманця Masterpass.

Які способи оплати пропонує наш Viber-бот

  • за допомогою банківської картки, «прив’язаної» до особистого кабінету;
  • за допомогою Apple Pay;
  • за допомогою Google Pay.

Обирайте найзручніший для себе – і вперед! Приєднатися до Viber-боту iPay.uaможна за кілька секунд, а знаходиться він легко і через пошук у Viber.

Як ще допомагають чат-боти в месенджерах?

Чат-боти в месенджерах – це справжні чарівники, і це аніскілечки не перебільшення. Хочете доказів? Ловіть! Адже ми знаємо про це не з чуток: не так давно iPay.ua став офіційним партнером Viber в Україні і тепер допомагає створювати чат-боти іншим своїм партнерам.

Оплата комуналки, як свято

Ось, наприклад. Чат-боти в Viber та Telegram у цьому році запустило комунальне підприємство «Львіводоканал». І львів’яни отримали чудову можливість швидко та зручно подавати покази лічильників води, оплачувати щомісячні рахунки, дізнаватися про можливі технічні роботи чи пориви на трубопроводах. Погодьтесь, порівняно з чергами і витраченими нервами десь в центрах обслуговування абонентів – це небо і земля. 

Такий же сучасний інструмент для комунікації зі споживачами лише пару місяців тому з’явився у КП «Чернівціводоканал». До речі, такі чат-боти допомагають не тільки споживачам, а й самим підприємствам. Адже підвищують рівень платежів за послуги, зменшують навантаження на живих працівників контакт-центрів. Ба більше – мінімізують негативні ставлення людей до комунальників. Бо ж ні для кого не секрет, що сфера комунальних послуг в Україні – не найприємніша.

Бути завжди на зв’язку

У співпраці з iPay.ua чат-боти вже запустили інтернет-провайдери КОЛО.ТБ та “НАШНЕТ”, “Українська телекомунікаційна група”. Самі знаєте, що без інтернету зараз – нікуди. А з чат-ботами усе, що пов’язане з наданням інтернет-послуг, стає легким, як пушинка. Хочеш – створюй заявку на підключення, хочеш – плати чи перевіряй баланс,  або тарифний план змінюй. Крім того, ми створювали чат-боти для БФ “Япомога” та УКОС.

Хочете й собі такого віртуального помічника – звертайтеся сюди, з радістю допоможемо. І ви вже невдовзі будете в захваті від усіх можливостей та переваг чат-боту.

Підтримайте чат-бот від iPay.ua в конкурсі

Наостанок нагадаємо, сервіс iPay.ua зараз бере участь у престижній премії PSM Awards 2021. Зокрема, ми змагаємося і за першість в номінації «Найкращий фінансовий чат-бот». Підтримайте iPay.ua своїм голосом. Це буде найкращою винагородою за всі наші старання. Дізнатися про інші номінації, де ми претендуємо на перемогу, можна зі статті у нашому блозі, а проголосувати – за вказаними посиланнями. Дякуємо за підтримку!

Сміливо користуйтеся ботами у месенджерах та обов’язково приєднуйтеся до Viber-боту iPay.ua.

Підпишіться на Facebook iPay.ua та стежте за інформацією про оновлення сервісу та цікавими матеріалами.

Підписатися
Оцінити:

Поділитись