Skip to main content

“Чернівціводоканал” запустив чат-бот у Viber

Post date Post count 628
Поділитись

Відтепер можна зручно платити за водопостачання, передавати показники лічильників та швидко дізнаватися про ремонти

У клієнтів КП “Чернівціводоканал” з’явився новий сучасний інструмент, який дозволяє без зайвих зусиль спілкуватися з постачальником комунальних послуг. Це чат-бот у Viber, який допоміг підключити підприємству сервіс iPay.ua. Розповідаємо про його основні переваги.

Заплатити за комунальні послуги, не виходячи з дому – з Viber-ботом це можна робити усього в кілька кліків. Натиснути в меню “оплатити”, ввести необхідні дані та підтвердити платіж. Сплачувати можна не тільки за себе, а й за рідних. 

Обмежують водопостачання? Сталась аварія чи плануються ремонтні роботи? З Viber-ботом ви будете серед перших, хто про це дізнається. А отже зможете вчасно зробити необхідний запас води та спланувати свій день. Крім того, за допомогою боту можна сповістити і комунальників про витоки води, помічені на вулицях.

Ще одна корисна опція – передача показань лічильників. Чат-бот не тільки занесе показники одразу в систему підприємства, а ще і нагадає, коли саме це потрібно робити. Тож можна забути про витрачений в чергах час і про дратівливі гудки, які чуєш, чекаючи з’єднання з телефонним оператором підприємства.

Завантажуйте чат-бот на свій смартфон за посиланням https://chats.viber.com/vodacvbot та сплачуйте за комунальні послуги онлайн.

Заплатити за послуги КП “Чернівціводоканал” можна також онлайн банківською карткою і на сайті iPay.ua.

Читайте також: Львівводоканал запустив чат-боти в Viber та Telegram

Оцінити:
5/5.0

3 голосів(-и)


Поділитись