Skip to main content

Львівводоканал запустив чат-боти в Viber та Telegram

Post date
Поділитись

Відтепер мешканцям Львова стало ще зручніше подавати покази лічильників та оплачувати рахунки «Львівводоканалу».

З 24 квітня клієнти «Львівводоканалу» отримали змогу подавати покази лічильників, оплачувати рахунки, отримувати інформацію про нарахування та можливі технічні роботи не тільки через Особистий кабінет на порталі споживачів комунальних послуг, а й за допомогою чат-ботів у Viber та Telegram.

Варто зазначити, що передача показників через Viber-бот та Telegram-бот є одним з найбільш надійних способів, оскільки показники автоматично заносяться в базу відділу збуту ЛМКП «Львівводоканал».

Як скористатися чат-ботом?

Ви можете додати чат-бот до свого смартфону декількома способами:

1. Сканувати QR-код на відповідній картинці, що вказано нижче.

2. Перейти за відповідними посиланнями в месенджер, який встановлений у вас на комп’ютері чи в смартфоні:

3. Або знайти бота за назвою @vodokanal_lviv_bot у Telegram та Viber.

lvivvodokanal chatbot qr code

Користуйтесь новими сучасними способами передачі показань та сплачуйте комунальні послуги онлайн!

Підпишіться на Facebook iPay.ua та стежте за інформацією про оновлення сервісу та цікавими матеріалами.

Підписатися
Оцінити:

Поділитись