В обов’язки користувачів комунальних послуг входить не тільки своєчасна оплата, а й передача показників лічильників у встановлені терміни. Це необхідно для коректного формування рахунку на сплату.
Коли потрібно передати показники?
Чернігівобленерго приймає покази приладів обліку перші 4 дні календарного місяця, що йде за розрахунковим. У зворотному випадку нарахування проводять за середньодобовими нормами споживання. Проінформувати енергетиків можна декількома зручними способами.
Через кол-центр
Повідомити числа з домашнього лічильника можливо цілодобово у будь-який день тижня. Для цього працюють:
- 2 багатоканальних номери: 0462-77-29-01 і 0800-21-03-10. Сюди також звертаються з іншими питаннями, що пов’язані з нарахуваннями та перебоями в роботі енергосистем.
- Автовідповідач 0462-77-29-02. За допомогою голосового меню необхідно ввести особовий рахунок та покази. Стаціонарний телефон повинен мати функцію переходу в тоновий режим.
- 0462-77-29-03 – окрема лінія для телефонів старого зразку (дискових), працює тільки у дні приймання показників з 8.00 до 17.00.
- СМС на 050-210-33-10 або 067-210-33-10.
Через Viber акаунт
Щоб відкрити чат-бот, скануйте QR-код на сайті Чернігівобленерго або перейдіть за спеціальним посиланням:
- Для початку роботи введіть персональну інформацію.
- Внесіть покази, використовуючи підказки меню.
- За необхідності повідомте в боті про проблему та дізнайтеся про відключення електроенергії.
Також користувачі можуть скористатися акаунтом в іншому популярному месенджері.
Через Telegram
У пошуковому рядку застосунку введіть ChernigivOEbot або Choe-bot, перейдіть в чат та почніть діалог:
- Вкажіть особисті дані з квитанції для отримання доступу до всіх можливостей боту.
- Напишіть показники лічильників.
- Скористайтеся іншими функціями.
Через сайт
В особистому кабінеті для побутових споживачів можна не тільки повідомити про витрати електроенергії, але й подивитися персональну інформацію, подати заяву на перерахунок чи звернутися з іншим питанням, отримати електронну платіжку.
Щоб почати, зареєструйтеся в кабінеті, зробіть підтвердження контактних даних і внесіть інформацію споживача – особовий рахунок, EIC код тощо.
Після актуалізації відомостей, з’явиться можливість вносити покази та користуватися іншими функціями кабінету.
Оплатити електроенергію зручно на сайті iPay.ua. Здійснити платіж можна без реєстрації з мінімальними витратами зусиль та часу.
Підпишіться на Facebook iPay.ua та стежте за інформацією про оновлення сервісу та цікавими матеріалами.
Підписатися