Skip to main content

Як передати показники електроенергії в Чернігові: детальна інструкція

Post date Post count 1776
Поділитись

В обов’язки користувачів комунальних послуг входить не тільки своєчасна оплата, а й передача показників лічильників у встановлені терміни. Це необхідно для коректного формування рахунку на сплату.

Коли потрібно передати показники?


Чернігівобленерго приймає покази приладів обліку перші 4 дні календарного місяця, що йде за розрахунковим. У зворотному випадку нарахування проводять за середньодобовими нормами споживання. Проінформувати енергетиків можна декількома зручними способами.

Через кол-центр


Повідомити числа з домашнього лічильника можливо цілодобово у будь-який день тижня. Для цього працюють:

  • 2 багатоканальних номери: 0462-77-29-01 і 0800-21-03-10. Сюди також звертаються з іншими питаннями, що пов’язані з нарахуваннями та перебоями в роботі енергосистем.
  • Автовідповідач 0462-77-29-02. За допомогою голосового меню необхідно ввести особовий рахунок та покази. Стаціонарний телефон повинен мати функцію переходу в тоновий режим.
  • 0462-77-29-03 – окрема лінія для телефонів старого зразку (дискових), працює тільки у дні приймання показників з 8.00 до 17.00.
  • СМС на 050-210-33-10 або 067-210-33-10.

Через Viber акаунт


Щоб відкрити чат-бот, скануйте QR-код на сайті Чернігівобленерго або перейдіть за спеціальним посиланням:

  1. Для початку роботи введіть персональну інформацію.
  2. Внесіть покази, використовуючи підказки меню.
  3. За необхідності повідомте в боті про проблему та дізнайтеся про відключення електроенергії.

Також користувачі можуть скористатися акаунтом в іншому популярному месенджері.

Через Telegram


У пошуковому рядку застосунку введіть ChernigivOEbot або Choe-bot, перейдіть в чат та почніть діалог:

  1. Вкажіть особисті дані з квитанції для отримання доступу до всіх можливостей боту.
  2. Напишіть показники лічильників.
  3. Скористайтеся іншими функціями.

Через сайт


В особистому кабінеті для побутових споживачів можна не тільки повідомити про витрати електроенергії, але й подивитися персональну інформацію, подати заяву на перерахунок чи звернутися з іншим питанням, отримати електронну платіжку.
Щоб почати, зареєструйтеся в кабінеті, зробіть підтвердження контактних даних і внесіть інформацію споживача – особовий рахунок, EIC код тощо.
Після актуалізації відомостей, з’явиться можливість вносити покази та користуватися іншими функціями кабінету.
Оплатити електроенергію зручно на сайті iPay.ua. Здійснити платіж можна без реєстрації з мінімальними витратами зусиль та часу.

Підпишіться на Facebook iPay.ua та стежте за інформацією про оновлення сервісу та цікавими матеріалами.

Підписатися
Оцінити:

Поділитись