Skip to main content

Що робити, якщо ви втратили гаджет

Post date Post count 935
Поділитись

Корисні рекомендації від Кіберполіції України

Особистий гаджет сьогодні – це ключ до приватних даних. У разі втрати смартфона чи планшета потрібно якомога швидше виконати ряд дій, щоб ніхто не зміг скористатися його вмістом.

Дотримуйтесь порад, якими Кіберполіція України поділилася у своєму Telegram-каналі.

Перелік дій у разі втрати гаджета

  1. Зв’яжіться з оператором мобільного зв’язку, щоб оперативно заблокувати SIM-картку:
    – Київстар – 466 або 0800300466;
    – Lifecell – 5433;
    – Vodafone – 111 або 0 800 400 222.
  2. Завершіть усі активні сеанси в облікових записах.
  3. Створіть нові паролі у всіх програмах, де вони використовуються:
    – облікові записи Apple ID та Google;
    – соціальні мережі;
    – месенджери;
    – електронна пошта;
    – онлайн-банкінг.
  4. Стежте за повідомленнями системи підтримки сервісів, які використовувалися на втраченому гаджеті. Вони можуть містити інформацію про сторонній вхід до облікового запису або про спроби такого входу.
  5. За можливості видаліть з пристрою всю конфіденційну інформацію. Для цього потрібно зайти на офіційний сайт компанії, яка випустила ваш телефон та знайти інструкцію, як можна це зробити у віддаленому форматі.
  6. Налаштуйте двофакторну аутентифікацію скрізь де це можливо. Це додаткова міра безпеки, завдяки якій ніхто, крім вас, не зможе отримати доступ до вашого облікового запису, навіть знаючи ваш пароль.
  7. Якщо у вас вкрали гаджет, зверніться до поліції на лінію 102 або у відділення та напишіть заяву.

Будьте пильними та бережіть свої гаджети!

За необхідності швидко поповнити мобільний, користуйтесь безпечним та надійним сервісом iPay.ua.

Читайте також: Як придумати надійний пароль і не забути його

Підпишіться на Facebook iPay.ua та стежте за інформацією про оновлення сервісу та цікавими матеріалами.

Підписатися
Оцінити:

Поділитись