Київводоканал подає воду у квартири киян, займається нарахуванням, усуває прориви на трасі тощо. Щоб сплачувати тільки за спожиті кубометри, щомісячно передавайте показники лічильників гарячої та холодної води з 10 числа по останній день поточного місяця.
Витрати гарячої води варто додатково повідомляти в Київтеплоенерго.
Передача показників через Вайбер
Один із найпростіших способів – чат-бот Viber:
- У пошуковому рядку месенджера напишіть «Київводоканал».
- Відкрийте чат і введіть особовий рахунок, використовуючи підказки програми.
- Далі оберіть лічильник. Штучний інтелект покаже вам минулі покази та запропонує ввести поточні.
- Відправте актуальні цифри та натисніть «Зберегти».
- Повторіть дії для другого лічильника.
Передача показників через Телеграм
До Київводоканалу передати покази лічильника зручно і в Telegram. Знайти чат можна за назвою комунального підприємства. Якщо використовуєте чат-бот вперше, підготуйте номер рахунку:
- Оберіть, з ким укладено договір – ГІОЦ чи безпосередньо Водоканал.
- Введіть номер о/с.
- Натисніть на потрібний лічильник і заповніть дані.
- Збережіть та повторіть для кожного приладу.
Якщо випадково вказали неправильні цифри, скасуйте попередню дію.
Через сайт vodokanal.kiev.ua
Ще одна можливість повідомити витрати води – спеціальне вікно на головній сторінці сайту водоканалу:
- Скористайтеся кнопкою «Надати показники».
- Вкажіть номер рахунку.
- Дайте згоду на оброблення персональної інформації, натисніть «Перевірити дані».
- У новій вкладці з’явиться адреса та активні лічильники з попередніми показами. Активуйте по черзі кожний, щоб вписати актуальні числа.
- Для завершення використайте кнопку «Надіслати дані».
У цьому ж вікні можна подати заявку на коригування даних.
Через особистий кабінет Київводоканалу https://vodokanal.kiev.ua
Метод доступний тільки авторизованим користувачам. Для цього пройдіть коротку реєстрацію, вигадавши логін та пароль. Далі введіть та збережіть в системі свій особовий рахунок.
Оберіть потрібний лічильник, змініть цифри на поточні та натисніть «Ок» у діалоговому вікні.
Якщо ви не користувалися водою цього місяця й покази не змінилися, передати показники все одно необхідно. Для цього натисніть на лічильник і збережіть числа без внесення нових.
Через контакт-центр Київводоканалу
Окрім вище перерахованих способів, передати показники можна і без наявності інтернету. Для цього працюють декілька телефонів:
- 044-202-02-02 – цілодобовий номер, за яким можливо продиктувати місячні витрати води;
- 044-247-40-40 – гаряча лінія ЦКС. Покази водопостачання та інших послуг приймають з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 20.00.
Через iPay.ua
Передати дані приладів обліку води зручно безпосередньо при оплаті на iPay.ua:
- Відкрийте сторінку оплати Київводоканал.
- Введіть номер особового рахунку.
- Змініть числа в рядку «Поточні показники», скорегуйте за необхідності суму.
- Заповніть реквізити банківської картки або сплатіть за допомогою Apple Pay, Google Pay, Masterpass.
- Зробіть підтвердження переказу та збережіть чек.
Платіж здійснюється без комісії, кошти зараховуються практично миттєво.
На iPay.ua також можна сплатити інші комунальні послуги: газ, електроенергію, тепло, інтернет та мобільний зв’язок.
Підпишіться на Facebook iPay.ua та стежте за інформацією про оновлення сервісу та цікавими матеріалами.
Підписатися