Skip to main content

Як передати покази в Київводоканал: детальна інструкція

Post date Post count 3691
Поділитись

Київводоканал подає воду у квартири киян, займається нарахуванням, усуває прориви на трасі тощо. Щоб сплачувати тільки за спожиті кубометри, щомісячно передавайте показники лічильників гарячої та холодної води з 10 числа по останній день поточного місяця.
Витрати гарячої води варто додатково повідомляти в Київтеплоенерго.

Передача показників через Вайбер


Один із найпростіших способів – чат-бот Viber:

  1. У пошуковому рядку месенджера напишіть «Київводоканал».
  2. Відкрийте чат і введіть особовий рахунок, використовуючи підказки програми.
  3. Далі оберіть лічильник. Штучний інтелект покаже вам минулі покази та запропонує ввести поточні.
  4. Відправте актуальні цифри та натисніть «Зберегти».
  5. Повторіть дії для другого лічильника.

Передача показників через Телеграм


До Київводоканалу передати покази лічильника зручно і в Telegram. Знайти чат можна за назвою комунального підприємства. Якщо використовуєте чат-бот вперше, підготуйте номер рахунку:

  1. Оберіть, з ким укладено договір – ГІОЦ чи безпосередньо Водоканал.
  2. Введіть номер о/с.
  3. Натисніть на потрібний лічильник і заповніть дані.
  4. Збережіть та повторіть для кожного приладу.

Якщо випадково вказали неправильні цифри, скасуйте попередню дію.

Через сайт vodokanal.kiev.ua


Ще одна можливість повідомити витрати води – спеціальне вікно на головній сторінці сайту водоканалу:

  1. Скористайтеся кнопкою «Надати показники».
  2. Вкажіть номер рахунку.
  3. Дайте згоду на оброблення персональної інформації, натисніть «Перевірити дані».
  4. У новій вкладці з’явиться адреса та активні лічильники з попередніми показами. Активуйте по черзі кожний, щоб вписати актуальні числа.
  5. Для завершення використайте кнопку «Надіслати дані».

У цьому ж вікні можна подати заявку на коригування даних.

Через особистий кабінет Київводоканалу https://vodokanal.kiev.ua


Метод доступний тільки авторизованим користувачам. Для цього пройдіть коротку реєстрацію, вигадавши логін та пароль. Далі введіть та збережіть в системі свій особовий рахунок.
Оберіть потрібний лічильник, змініть цифри на поточні та натисніть «Ок» у діалоговому вікні.
Якщо ви не користувалися водою цього місяця й покази не змінилися, передати показники все одно необхідно. Для цього натисніть на лічильник і збережіть числа без внесення нових.

Через контакт-центр Київводоканалу


Окрім вище перерахованих способів, передати показники можна і без наявності інтернету. Для цього працюють декілька телефонів:

  • 044-202-02-02 – цілодобовий номер, за яким можливо продиктувати місячні витрати води;
  • 044-247-40-40 – гаряча лінія ЦКС. Покази водопостачання та інших послуг приймають з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 20.00.

Через iPay.ua


Передати дані приладів обліку води зручно безпосередньо при оплаті на iPay.ua:

  1. Відкрийте сторінку оплати Київводоканал.
  2. Введіть номер особового рахунку.
  3. Змініть числа в рядку «Поточні показники», скорегуйте за необхідності суму.
  4. Заповніть реквізити банківської картки або сплатіть за допомогою Apple Pay, Google Pay, Masterpass.
  5. Зробіть підтвердження переказу та збережіть чек.

Платіж здійснюється без комісії, кошти зараховуються практично миттєво.
На iPay.ua також можна сплатити інші комунальні послуги: газ, електроенергію, тепло, інтернет та мобільний зв’язок.

Підпишіться на Facebook iPay.ua та стежте за інформацією про оновлення сервісу та цікавими матеріалами.

Підписатися
Оцінити:

Поділитись