Skip to main content

Коли і як передавати показники лічильників за комунальні послуги у Києві

Post date Post count 1039
Поділитись

Зміст статті

Точні строки і усі варіанти передачі показань по ключовим підприємствам-постачальникам комунальних послуг в столиці. Обирайте найзручніший для себе

Щомісяця кияни не тільки повинні оплачувати комунальні послуги, а й вчасно передавати дані лічильників – гарячої та холодної води, електроенергії, тепла та газу – якщо вони встановлені в помешканні. Це необхідно, щоб нарахування за спожиті послуги були коректними. Як способи передачі показань лічильників на сьогодні пропонують підприємства-постачальники комунальних послуг, скільки часу відводять для передачі показань, та до якого числа потрібно оплачувати кожну послугу – дізнавайтеся зі статті.

Як і коли передавати показники лічильників за холодну воду від КП «Київводоканал»

Комунальне підприємство «Київводоканал» надає киянам послуги з холодного водопостачання. А крім того — з водовідведення холодної та (тут особлива увага!) водовідведення гарячої води, простіше кажучи – каналізації. Тому передавати показники лічильників за ці послуги потрібно саме «Київводоканалу». Строки передачі: з п’ятого по останнє число кожного місяця. В КП зауважують, що інформацію обов’язково потрібно передавати навіть тоді, коли споживач не користується холодною, чи гарячою водою, або має бойлер. У такому випадку потрібно надсилати «нулі».

Способи передачі показників КП «Київводоканал»

  1. Через «Особистий кабінет» на сайті підприємства https://vodokanal.kiev.ua. Як саме? Попередньо зареєструватися в кабінеті за допомогою електронної пошти та ввівши номер особового рахунку (його можна знайти на паперовій квитанції). Вносити щомісяця дані у відповідні графи в кабінеті.
  1. На сайті vodokanal.kiev.ua, натиснувши на головній сторінці кнопку «Надати показники». Тут реєструватися не потрібно, проте треба ввести інформацію для перевірки даних – а саме номер особового рахунку.
  1. За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram» підприємства, попередньо встановивши один з них на свій смартфон та під єднавшись до акаунту «Київводоканалу». Тут також потрібно підтвердити номер свого телефону та додати номер особового рахунку.
  2. Через особистий кабінет на сайті столичного «Центру комунального сервісу» (ЦКС). Тут потрібно зареєструватися та внести ID своєї квитанції на оплату комунальних послуг.
  1. Для тих, хто поки що надає перевагу телефонним дзвінкам: за номером контакт-центру «Київводоканалу” (044) 202-02-02 або телефоном ЦКС 247-40-40. Ще один варіант – безкоштовна телефонна лінія для передачі показань із мобільного 0 800 404 407.
  2. Найбільш «важкі» способи: безпосередньо у відділеннях Центру комунального сервісу та центрах обслуговування споживачів “Київводоканалу” (ЦОС). А також можна записати цифри у відповідній графі паперового платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
  3. Зручно передавати показники лічильників «Київводоканалу» і при оплаті послуги на сервісі iPay.ua. Така можливість також є, коли ви оплачуєте за допомогою сервісу рахунок від ЦКС по усім комунальним послугам.

Як і коли передавати показники лічильників газу

З 2020 року українці отримують дві «газові» платіжки – окремо за газ та окремо за його доставку (розподіл). Також жителі отримали можливість вільно обирати постачальника газу – сьогодні на ринку столиці таких близько двох десятків. А кому ж передавати цифри з лічильників газу, якщо такий встановлений у квартирі? Показники кияни передають лише оператору газорозподільчої мережі (ГРМ) – в Києві це АТ «Київгаз». Обсяги поставленого та спожитого клієнтом природного газу визначаються саме за даними оператора ГРМ, які він у свою чергу передає постачальнику.

В АТ «Київгаз» рекомендують знімати показники приладів обліку 1 числа, а надсилати з 1 по 3 число щомісяця. Серед запропонованих способів:

  • через особистий кабінет на сайті компанії;
  • через чат-бот у мережі Телеграм;
  • за допомогою автовідповідача контакт-центру: (044) 495-04-04 та (097) 495-11-04 (в автоматичному режимі натисніть *2);
  • і навіть через спеціальні скриньки на газифікованих будинках (перелік таких адрес можна знайти на сайті «Київгазу»).

Показання газового лічильника передаються у форматі: до п’яти цифр до крапки та до двох цифр після крапки.

За допомогою сервісу iPay.ua можна всього за кілька хвилин сплатити за газ від ДП «КиївГазЕнерджи», так і за послугу з доставки (розподілу) від АТ «Київгаз».

Як і коли передавати показники лічильників гарячої води та опалення

Гарячою водою та теплом більшість киян забезпечують комунальне підприємство «Київтеплоенерго» та ТОВ «Євро-реконструкція». Розглянемо способи передачі показань, які пропонують обидва підприємства (вони спільні і для гарячої води, і для опалення).

У КП «Київтеплоенерго» дані лічильників від населення приймають щомісяця – з 5 числа і до останнього дня місяця включно.

Передати показання можна так:

  • за допомогою особистих кабінетів на сайтах «Центру комунального сервісу» чи «Київтеплоенерго». На сайті КП є можливість передачі і без реєстрації, ввіши номер особового рахунку та адресу.
  • за номерами ЦКС: (044) 247-40-40 або 0-800-404-407 (окрема безкоштовна гаряча лінія для передачі показань).
  • в мобільному додатку «Комуналка».

ТОВ «Євро-реконструкція» просить своїх споживачів передавати показники квартирних приладів обліку теплової енергії та гарячої води щомісячно з 10 по 27 число.

Зробити це можна:

  • на сайті за допомогою особистого кабінету «Мій дім. Особистий кабінет»;
  • у Тelegram Bot підприємства;
  • за номерами: (044) 292-02-57 та (044) 292-02-13 – в робочі дні з 08.00 до 17:00, а також суботу, неділю з 09.00 до 16.00 год.
  • за номерами мобільних (050) 372- 87-32 та (050) 372- 87-33 – в робочі дні з 8.00 до 17:00. А також (050) 372- 87- 32 в суботу та неділю з 09.00 до 16.00 год.
  • через скриньку для передачі показань, яка розміщена біля входу до Центру обслуговування споживачів на вул. Павла Усенка, 3.

В обох кампаніях нагадують, що власники бойлерів, які не користуються централізованим гарячим водопостачанням, також щомісяця мусять передавати показання лічильників. Навіть якщо вони не відрізняються від попередніх.

На сайті iPay.ua також є можливість сплачувати послуги опалення та гарячої води як від «Київтеплоенерго», так і від ТОВ «Євро-реконструкція».

Як і коли передавати показники лічильників електроенергії

Ще один обов’язковий щомісячний платіж – за світло. Найбільшим постачальником електроенергії для жителів столиці є ТОВ «Київські енергетичні послуги» (YASNO). В компанії рекомендують фіксувати показання лічильника 1 числа кожного місяця та передавати до 3 числа одним з перелічених нижче способів.

  1. За допомогою спеціальної форми на сайті компанії (не потрібна реєстрація, але треба ввести номер особового рахунку).
  2. В особистому кабінеті на сайті.
  1. За допомогою мобільного додатку YASNO.
  2. Через Viber-бот YASNO-online.
  3. Через особисті повідомлення на сторінці компанії у Facebook.
  4. За телефонами контакт-центру: (044) 277 18 18, (067) 277 18 18, (066) 277 18 18.

Передавати дані лічильників електроенергії можна також за допомогою сервісу iPay.ua при оплаті послуг YASNO. У нас передбачена можливість передачі показань як по звичайному, так і по двозонному та тризонному тарифу. Оплата рахунку за електроенергію Yasno на сайті iPay.ua без комісії.

І наостанок ще кілька цінних порад.

Сплачувати рахунки від усіх підприємств-постачальників комунальних послуг потрібно щомісяця не пізніше 20 числа.

Якщо вчасно не передати показники приладів обліку, підприємство може здійснити нарахування по середніх обсягах споживання. А вони можуть відрізнятися від реально спожитих. Тож якщо хочете сплачувати лише за те, що використали — не забувайте передавати показники вчасно.

Оцінити:

Поділитись