Щоб здобути славу, потрібно мати оточення, яке сприяє вашому просуванню
iPay.ua разом із сучасною художницею та письменницею Оксаною Тодоровою продовжує рубрику Golden Stories. Нова розповідь — про Джоконду і її роль у житті багатьох відомих людей.
Її викрадали, публікували в ЗМІ та обожнювали письменники й президенти
«Джоконда» в перекладі з італійської означає «весела, грайлива». Від самого початку ця модниця з поголеними бровами привертала увагу лідерів думки. Спочатку про неї із захопленням писали художники Рафаель і Вазарі. Потім картина прикрашала спальню Наполеона. Письменники-романтики знайшли в Джоконді ідеал фатальної жінки, а Жюль Верн вигадав історію кохання автора до моделі і любовний трикутник з чоловіком.
Справжня слава звеличила Мону Лізу, коли картину з Лувру викрав співробітник музею. Її репродукція не сходила з перших сторінок найпопулярніших ЗМІ місяцями. Весь накопичений багаж інформації про картину журналісти друкували у світських і кримінальних хроніках в найрозвинутіших країнах світу, тим самим збільшуючи її популярність.
Дивовижне повернення картини до музею всього через два роки після крадіжки запустило маховик популярності Джоконди з новою силою. Вона стала світовою сенсацією, її обожнювали, нею захоплювалися, вважали символом незбагненної жіночої таємниці, загадкових хитросплетінь долі і пригод.
Читайте також: Магнолії на золотому оксамиті: історія про те, чому нас не цінують і як це виправити
«Джоконда» стала об’єктом поклоніння як шедевр світової класики. Картина мандрувала світом у форматі культурних турне, її побачили мільйони глядачів — від аристократів до співробітників заводів. А коли «Джоконда» відправилася на «гастролі» у Сполучені Штати, вона стала улюбленицею дружини президента. Жаклін Кеннеді почала особисто опікуватися знаменитим твором Леонардо. Мас-медіа порівнювали двох жінок, знаходячи в кожній нерозгадану загадку.
Розтиражований образ з картини «Мона Ліза» багаторазово переосмислений художниками. У добу глобалізації шедевр Леонардо став світовою цінністю. Вона приносить гроші в усіх сферах — масовому туризмі, рекламі, піарі, попкультурі тощо. Це найбільш упізнаваний образ класичного твору серед сучасників усіх рангів і статусів.
Золота порада від iPay.ua
Глобалізація дозволяє зробити персонаж популярним у світовому масштабі, а лідери думок і засоби масової інформації сприяють його просуванню. Користуйтеся цим, щоб збільшити власну впізнаваність як публічної особи (або провідного фахівця) та / або розповісти про свій бізнес якомога більшій цільовій аудиторії.
Насолоджуйтеся прекрасною Джокондою і створюйте власну золоту колекцію історій разом з iPay.ua!
Наступної п’ятниці читайте нову розповідь про світовий шедевр живопису!
Ви могли пропустити: Соняшники Ван Гога: як презентувати себе, щоб вас запам’ятали
Підпишіться на Facebook iPay.ua та стежте за інформацією про оновлення сервісу та цікавими матеріалами.
Підписатися