Skip to main content

Джоконда, або як отримати світове визнання

Post date
Поділитись

Щоб здобути славу, потрібно мати оточення, яке сприяє вашому просуванню


iPay.ua разом із сучасною художницею та письменницею Оксаною Тодоровою продовжує рубрику Golden Stories. Нова розповідь — про Джоконду і її роль у житті багатьох відомих людей.

Її викрадали, публікували в ЗМІ та обожнювали письменники й президенти

«Джоконда» в перекладі з італійської означає «весела, грайлива». Від самого початку ця модниця з поголеними бровами привертала увагу лідерів думки. Спочатку про неї із захопленням писали художники Рафаель і Вазарі. Потім картина прикрашала спальню Наполеона. Письменники-романтики знайшли в Джоконді ідеал фатальної жінки, а Жюль Верн вигадав історію кохання автора до моделі і любовний трикутник з чоловіком.

Справжня слава звеличила Мону Лізу, коли картину з Лувру викрав співробітник музею. Її репродукція не сходила з перших сторінок найпопулярніших ЗМІ місяцями. Весь накопичений багаж інформації про картину журналісти друкували у світських і кримінальних хроніках в найрозвинутіших країнах світу, тим самим збільшуючи її популярність.

IMG-9087_1

Дивовижне повернення картини до музею всього через два роки після крадіжки запустило маховик популярності Джоконди з новою силою. Вона стала світовою сенсацією, її обожнювали, нею захоплювалися, вважали символом незбагненної жіночої таємниці, загадкових хитросплетінь долі і пригод.

Читайте також: Магнолії на золотому оксамиті: історія про те, чому нас не цінують і як це виправити

«Джоконда» стала об’єктом поклоніння як шедевр світової класики. Картина мандрувала світом у форматі культурних турне, її побачили мільйони глядачів — від аристократів до співробітників заводів. А коли «Джоконда» відправилася на «гастролі» у Сполучені Штати, вона стала улюбленицею дружини президента. Жаклін Кеннеді почала особисто опікуватися знаменитим твором Леонардо. Мас-медіа порівнювали двох жінок, знаходячи в кожній нерозгадану загадку.

Розтиражований образ з картини «Мона Ліза» багаторазово переосмислений художниками. У добу глобалізації шедевр Леонардо став світовою цінністю. Вона приносить гроші в усіх сферах — масовому туризмі, рекламі, піарі, попкультурі тощо. Це найбільш упізнаваний образ класичного твору серед сучасників усіх рангів і статусів.

Золота порада від iPay.ua

Глобалізація дозволяє зробити персонаж популярним у світовому масштабі, а лідери думок і засоби масової інформації сприяють його просуванню. Користуйтеся цим, щоб збільшити власну впізнаваність як публічної особи (або провідного фахівця) та / або розповісти про свій бізнес якомога більшій цільовій аудиторії.

Насолоджуйтеся прекрасною Джокондою і створюйте власну золоту колекцію історій разом з iPay.ua!

Наступної п’ятниці читайте нову розповідь про світовий шедевр живопису!

Ви могли пропустити: Соняшники Ван Гога: як презентувати себе, щоб вас запам’ятали

Оцінити:
0/5.0 0 голосів(-и)

Поділитись