Все більше українців обирають оплату комунальних послуг онлайн, адже це швидко, зручно та заощаджує час. Проте, навіть у досвідчених користувачів нерідко виникають питання щодо процесу оплати: що робити, якщо платіж не зараховано, скільки йде переказ за реквізитами або чи можна оплатити послуги без комісії?
- Я зробив оплату, але платіж досі не відображається в особистому кабінеті комунальної організації. Чому?
- Як швидко буде зарахований платіж за реквізитами?
- Чи є комісія при оплаті комунальних послуг на iPay.ua?
- Чи можна оплатити комуналку без комісії?
- Як отримати квитанцію після оплати? І чи вона така ж сама як і паперова?
- Що робити, якщо платіж не зарахувався?
У цьому матеріалі ми зібрали відповіді на найпоширеніші запитання, щоб ваші платежі завжди проходили легко та без зайвого стресу.
Я зробив оплату, але платіж досі не відображається в особистому кабінеті комунальної організації. Чому?
Платіж не завжди відразу відображається в особистому кабінеті комунального підприємства, оскільки зарахування комунальних платежів відбувається впродовж трьох робочих днів. При цьому день оплати та вихідні дні не враховуються.
Як тільки постачальник отримає інформацію про платіж, дані оновляться, і ви побачите його в особистому кабінеті.
Як швидко буде зарахований платіж за реквізитами?
Якщо ви переказуєте кошти за реквізитами, очікуйте на зарахування платежу наступного робочого дня. Якщо ви здійснили переказ у п’ятницю, суботу або неділю, кошти буде зараховано в понеділок.
Чи є комісія при оплаті комунальних послуг на iPay.ua?
Сервіс iPay.ua не стягує з користувачів абонентську плату за користування сервісом, але передбачає комісію за платежі. Її розмір залежить від підприємства, на рахунок якого ви переказуєте кошти. Мінімальна комісія становить 0%, максимальна — 10%. Іноді комісійний збір може мати фіксоване мінімальне значення (наприклад, 2 грн).
Ви можете побачити точну суму комісійного збору на етапі введення платіжних даних, ще до підтвердження платежу. Отримати деталізовану інформацію про вашу оплату можна у вкладенні “Деталі платежу”.
Чи можна оплатити комуналку без комісії?
Так! На iPay.ua доступна низка послуг, які можна сплатити без комісії. Вони мають спеціальну позначку — 0%. Наприклад, з нульовою комісією можна оплатити послуги таких постачальників як “Київводоканал”, “Львівенергозбут”, Інформаційні Технології та ін.
Як отримати квитанцію після оплати? І чи вона така ж сама як і паперова?
Після успішної оплати система автоматично сформує електронний чек. Він має таку ж юридичну силу, як і звичайний паперовий та підтверджує факт проведення транзакції. Ви можете отримати квитанцію у зручний для вас спосіб: завантажити на свій пристрій одразу після оплати або ж відправити на e-mail, у Viber чи Telegram.
Якщо ви маєте зареєстрований кабінет на iPay.ua, у вас завжди буде доступ до всіх квитанцій сплачених послуг. Вони відображатимуться у розділі “Архів платежів”. Квитанції можна буде переглядати та завантажувати в будь-який момент.
Що робити, якщо платіж не зарахувався?
Якщо ви оплатили послугу на iPay.ua, але гроші не було зараховано — зверніться до нашої служби підтримки. Фахівці з’ясують статус платежу та можливі причини затримки. Також можна звернутися до свого банку, щоб перевірити, чи вдалося здійснити платіж з вашого рахунку.
Щоб зв’язатися з нашою службою підтримки, телефонуйте на номер 0 800 60 11 60 (дзвінки безкоштовні з мобільного). Якщо ви знаходитеся за кордоном, скористайтеся номером +380445021160. Також можна надіслати нам електронного листа на скриньку help@ipay.ua.
Оплата комунальних послуг з iPay.ua — це швидко, зручно та безпечно. А у разі виникнення будь-яких питань наша служба підтримки завжди готова допомогти.
Сплачуйте комунальні послуги без зайвих турбот з iPay.ua!
Підпишіться на Facebook iPay.ua та стежте за інформацією про оновлення сервісу та цікавими матеріалами.
Підписатися