Skip to main content

#Cashless: НБУ розпочав всеукраїнську інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків

Post date Post count 239
Поділитись

Мета кампанії – проінформувати українців про переваги і зручність безготівкових розрахунків

У межах кампанії #Cashless Національний банк разом із партнерами, серед яких і iPay.ua, розповідатимуть про сучасні можливості широкого використання безготівкових розрахунків. Зокрема:

  • про типи платіжних карток та онлайн-банкінг;
  • про здійснення платежів та переказів через платіжні сайти та маркетплейси за реквізитами та QR-кодом;
  • про роботу NFC-технології;
  • про те, як токенізувати платіжну картку та додати її у смартфон, «розумний» годинник або фітнес-браслет;
  • а ще – нагадаємо основні правила безпеки під час безготівкових розрахунків.
«Згідно з результатами дослідження, яке проводив Національний банк у 2020 році, платіжною карткою за останній рік користувалися 76% українців, проте онлайн-банкінгом – всього 21%. Ще досить значний відсоток громадян, отримавши зарплату, стипендію чи пенсію на картку, знімають з неї гроші в банкоматі та розраховуються готівкою», – наводить цифри заступник Голови НБУ Олексій Шабан.

Він додав, що найбільше підтримки в опануванні безготівкових розрахунків потребує старше населення України, особливо в регіонах, оскільки ця тема вимагає навичок не тільки з фінансової, а й цифрової грамотності.

«Тому ми розраховуємо, що молоді люди допоможуть старшому поколінню познайомитися з нюансами безготівкових розрахунків та навчать їх сплачувати комунальні послуги онлайн і купувати в інтернеті», – сказав Олексій Шабан.

Україна прямує до Cashless economy

Кампанія #Cashless має не тільки просвітницький характер, але й набуває соціального спрямування.

«Національний банк послідовно проводить політику, спрямовану на збільшення частки безготівкових розрахунків. Ми маємо Дорожню карту розвитку безготівкової економіки до 2025 року, яка передбачає поступовий перехід України до Cashless economy завдяки стимулюванню витрат у безготівковій формі, розвитку інфраструктури безготівкових платежів, зниженню використання готівки та забезпеченню сталості платіжної інфраструктури», – зауважив директор Департаменту стратегії та розвитку НБУ Арсен Макарчук.
«Сьогодні ми бачимо чітку тенденцію до збільшення кількості та обсягів безготівкових платежів. Українці дедалі більше віддають перевагу cashless-розрахункам. Безготівкові розрахунки вже стали для багатьох українців звичкою, що відповідає їх сьогоднішнім потребам. Водночас це є показником і зростання рівня фінансової грамотності, і довіри до платіжних інновацій. Упевнені, що завдяки інформаційній кампанії громадяни різного віку знайдуть відповіді на всі свої запитання та використовуватимуть різні безготівкові інструменти оплати ще частіше», – прокоментувала заступник директора Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ Ольга Василєва.

iPay.ua – експерт у сфері онлайн-платежів та переказів

Завдяки сервісу iPay.ua українці вже багато років мають змогу оплачувати онлайн картками безліч послуг, переказувати гроші з картки на картку та багато іншого. Ніякої готівки!

“У те, що за безготівковими розрахунками майбутнє, ми в iPay.ua вірили ще багато років тому. Тож, враховуючи увесь набутий досвід та знання у цій сфері, хочемо ділитися ними і з іншими. Разом з НБУ будемо популяризувати Cashless, поділимося усіма сучасними фішками та на власному прикладі покажемо, що безготівкові розрахунки це круто і безпечно”, — зазначив генеральний директор iPay.ua Євген Веліканов.

Інформаційна кампанія #Cashless триватиме впродовж трьох місяців у всіх регіонах України. Детальну інформацію про кампанію та безготівкові розрахунки можна отримати на сторінці НБУ “Cashless”.

Довідково:

Генеральні партнери інформаційної кампанії #Cashless: Фонд гарантування вкладів фізичних осіб, ПРОСТІР, Mastercard, ЄМА, Кіберполіція, Portmone, iPay.ua, Київстар, Альфа-Банк, Ельдорадо, Фокстрот.

Інформаційні партнери: ПриватБанк, Ощадбанк, Укрексімбанк, Райффайзен Банк,  Укргазбанк, ПУМБ,  Укрсиббанк, ОТП Банк, КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК, Універсалбанк, Кредобанк, ПроКредит Банк, Таскомбанк, Банк Кредит Дніпро, А-Банк, Банк Альянс, Акордбанк,  МТБ Банк, Ідея Банк, Правекс Банк, Банк Львів, Банк Глобус, Банк Січ, Кристалбанк, Індустріалбанк,  РВС Банк, Радабанк, Банк Кліринговий дім, Перший Інвестиційний Банк, Полтава-банк, Банк Форвард, Мотор-Банк, Укрбудінвестбанк, Банк Грант, Український капітал, Банк ¾, Юнекс банк,  Асвіо Банк, Європейский промисловий банк, Полікомбанк, Банк Траст-капітал, Банк Портал, АМЕРИКАНСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ПАЛАТА В УКРАЇНІ, Європейська Бізнес Асоціація, Всеукраїнська Асоціація Фінансових Компаній, NovaPay, Ria Money Transfer, UAPAY, Громадська організація “ВСАД “IT-бабусі”, Велмарт, Велика Кишеня, COOP Україна,  YASNO – постачальник електроенергії, газу та рішень з енергоефективності. 

Оцінити:
5/5.0 3 голосів(-и)

Поділитись