Skip to main content

Як дізнатися, до якого числа діє тариф Київстар

Post date Post count 88
Поділитись

Щоб уникнути несподіваного відключення мобільного зв’язку, важливо знати, до якого числа активний ваш тарифний план. Дізнаймось, скільки часу діють пакети послуг Київстар, як швидко дізнатися дату наступного списання та які є способи змінити тариф.

Скільки часу діє тарифний план

Термін дії тарифного плану залежить від типу підключення:

  • Передплата. Для абонентів на передоплатній основі тариф діє 4 тижні з моменту його активації. Після закінчення цього терміну, якщо на рахунку достатньо коштів, автоматично відбувається нове списання та тариф продовжується. Якщо грошей на рахунку недостатньо, доступ до послуг тимчасово обмежується.
  • Контракт. У цьому випадку тарифні хвилини, гігабайти та інші послуги діють протягом календарного місяця — з 1 по останнє число. Нарахування пакета відбувається щомісячно 1-го числа, а оплата рівними частинами списується щодня протягом місяця.

Мій Київстар

Найпростіше перевірити дату оплати вашого тарифу у мобільному застосунку “Мій Київстар”. Він доступний для завантаження в App Store (для iOS) та Google Play (для Android).

Після входу до застосунку на головному екрані відображається назва вашого тарифного плану та дата найближчого списання коштів. Крім цього, ви можете переглянути докладну інформацію про залишки хвилин, гігабайт інтернету й терміни дії поточного пакета послуг, а також налаштувати додаткові опції.

Для користувачів iPhone доступний також зручний віджет, який відображає дату списання безпосередньо на екрані смартфона — без необхідності відкривати сам додаток. 

USSD-код

Якщо у вас немає доступу до інтернету або ви не використовуєте додаток “Мій Київстар”, дізнатися термін дії пакета послуг можна за допомогою USSD-коду. Хоча окремої команди для перевірки дати закінчення тарифу немає, потрібну інформацію ви можете отримати через стандартну перевірку балансу. Для цього наберіть *111# та натисніть кнопку дзвінка.

На екрані відобразиться меню з ключовими даними за номером, включаючи поточний баланс і дату, до якої діють нараховані послуги. Це простий і швидкий спосіб тримати все під контролем і не пропустити дату наступного списання, особливо коли інтернет тимчасово недоступний.

Оператор кол-центру

Абоненти Київстар можуть дізнатися термін дії тарифу телефоном, звернувшись до служби підтримки за одним з номерів:

  • Короткий номер 460 — безоплатний дзвінок з будь-якого мобільного номеру Київстар. Повідомте оператора про те, що хочете дізнатися термін дії пакета, і він озвучить вам дату наступного списання коштів.
  • Номер 0 800 300 460 — доступний з будь-яких операторів України та стаціонарних телефонів. Дзвінок також безкоштовний. Оператор кол-центру підкаже дату наступного списання та іншу інформацію щодо тарифу.

Також можна поставити питання щодо терміну дії пакета в онлайн-чаті на сайті Київстар.

Як змінити тариф

Є кілька зручних варіантів, щоб перейти на інший тарифний план:

  • На сайті Київстар. Авторизуйтесь за номером телефону, і система автоматично підбере для вас оптимальні тарифи.
  • Через мобільний застосунок “Мій Київстар”. Ознайомтеся з умовами доступних пакетів у розділі “Всі тарифи” та виберіть відповідний.
  • Зателефонуйте за номером 477 або 477*1. Це швидкий спосіб перейти на інший тариф за допомогою голосового меню.
  • Наберіть 466. Фахівці контакт-центру допоможуть підібрати тариф та оформлять перехід.
  • Зверніться до найближчого магазину Київстар. Консультанти допоможуть перейти на новий план просто на місці.

💡 До речі! Поповнюючи мобільний рахунок через iPay.ua, ви можете долучитися до благодійної акції Япомога — частина коштів від кожного поповнення буде спрямована на допомогу безпритульним тваринам. Допомагати легко!

Підпишіться на Facebook iPay.ua та стежте за інформацією про оновлення сервісу та цікавими матеріалами.

Підписатися

Поділитись
Оцінити:
0/5.0 0/5.00 голос(-ів)