Skip to main content

В Україні спростили процедуру зміни мобільного оператора зі збереженням номера – все про нововведення

Post date Post count 669
Поділитись

Змінити оператора, але залишити старий номер навіть із кодом: відтепер, як обіцяють, це можливо зробити набагато легше і протягом одного дня

З 1 грудня 2021 року набрало чинності рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку і інформатизації (НКРЗІ), згідно з яким процедура зміни мобільного оператора зі збереженням номеру значно спрощується. Що саме змінилося? Скільки українців вже скористалися такою послугою? А також як швидко поповнювати рахунки будь-яких мобільних операторів, дізнавайтеся у нашій статті.

Спершу нагадаємо, що MNP (Mobile Number Portability) або послуга перенесення мобільних номерів від одного оператора до іншого доступна мешканцям України ще з 2019 року. Проте, як свідчить статистика, користувалися нею не так вже і багато людей. А все через недосконалість та складність встановленої спочатку процедури перенесення.

Майже половину заяв не задовольняли

За статистикою НКРЗІ, за весь час існування послуги, тобто за 2,5 роки, було подано 294 тисячі заяв від споживачів щодо перенесення номеру. Проте лише 171 тисяч з них – або 58% – були погоджені операторами телекомунікацій. Отже, незважаючи на попит, не кожен міг його задовольнити через наявність багатьох бар’єрів.

В 2021 році експерти розробили та затвердили низку змін з метою спростити порядок, і ось нарешті вони вступили в силу.

У чому цінність послуги?

Ми напевно не помилимося, коли скажемо, що сьогодні більшість людей намагаються користуватися одним мобільним номером якнайдовше, а не змінювати його по сто разів на рік. Це не дивно. Адже постійний номер – це гарантія безперервного зв’язку з рідними, друзями, колегами, партнерами. Ану перевірте, в вашому списку контактів точно кілька десятків, а то й сотень різних номерів.

Крім того, до мобільних номерів зараз «прив’язані» акаунти в соцмережах, найрізноманітніші мобільні додатки, банківське обслуговування, особисті кабінети на різних сайтах для замовлення товарів чи зручної оплати послуг через інтернет (зокрема, і у нас на iPay.ua) та багато іншого.

А якщо ви раптом з будь-якої причини вирішили змінити оператора? Раніше потрібно було заводити новий номер і підлаштовувати під нього все перераховане вище. З появою MNP необхідність у цьому відпала.

Що змінилося

А тепер зупинимося на головних змінах, що вступили в силу. Серед них:

  • Номер повинні переносити в кілька разів швидше: за 1 день, а не за 3-4, як раніше.
  • Більше немає потреби звертатися до обох операторів – старого і нового. Відтепер – тільки до того, до якого ви хочете перейти. «Розлучення» з колишнім відбудеться автоматично.
  • Зняття заборони в отриманні послуги зміни оператора для абонентів, які отримують послуги знеособлено (анонімно).

Представники влади вважають, що всі нововведення сприятимуть і конкуренції на ринку мобільного зв’язку, і підвищенню якості послуг, які отримують українці.

Нагадаємо, як завжди легко та швидко, ви можете поповнювати мобільний рахунок будь-якого оператора за допомогою нашого сервісу. Головне – залишайтесь завжди на зв’язку!


Підпишіться на Facebook iPay.ua та стежте за інформацією про оновлення сервісу та цікавими матеріалами.

Підписатися
Оцінити:

Поділитись